22 Eylül 2010

Okulda 5. Günümüz

     Bugün tamamen sorunsuz geçti. Çünkü bugün oyuncak günüydü. Ada kendisi ve arkadaşı için 2 tane Barbi aldı yanına. Arada "anne ben seninde okulda kalmanı istiyorum" dedi. Bende "ben okulda sıkılıyorum. Sizin oyuncaklarınız var ama benim orada yapabileceğim bir şey yok. Boş boş oturuyorum. Eve gidip işlerimi bitireyim sen gelince rahat rahat oyun oynarız. İş yapmam gerekmez" dedim. Cevap vermedi. Yani kabul etti.

     Okula bıraktım. Almaya gittiğimde de bir sorun yoktu. Kahvaltıda "yeşil zeytin yemem" demiş. Öğretmeni "bir tadına bak öyle karar ver" demiş. Ada hanımda beğenip 3 tane yeşil zeytini yemiş. Ada aslında bazen yer bazen yemez ama öğretmeni ikna ettiği için çok mutlu olmuş görünüyordu. Ada da hayret inadı tutmamış. Güzel bulup yemiş.

     Arkadaşı Nehir Ada'ya kalem hediye etmiş. Daire şeklini öğrenmişler. Bununla ilgili bir yüz resmi yapmışlar el işi kağıdından. Saçlar yünden falan. Ada adını "kardan" koymuş. :) Müzik öğretmenleriyle tanışmışlar. Müzik dersinde ritim çalışması yapmışlar.İngilizce dersi yapmışlar.   

     Ada dün öğlen uykusunda "öğretmenim" diye sayıklıyordu. Öğretmeni de onu rüyasında görmüş :D

    Cuma günü okulda hoş geldin partisi varmış. Ada'yı cuma günü erken uyandırmayacağım dinlensin. Öğlene doğru gider. Partisini yapar. Akşam üzeri alırım. Tabii evdeki hesap çarşıya uyarsa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder