27 Ocak 2011

Ada'ya diktiklerim

Bu hikaye aslında istediği elbiseyi bulamama ile başlıyor. Sonra acaba ben yapsam nasıl olur ki diye devam etti. En sonunda denemeye karar verdim. Şimdi böyle düşününce hatırladım. Benim ilk diktiğim Ada elbisesi kırmızı kadife elbisesi değilmiş. Ondan önce 2 tane daha diktim.


İlk hikaye şöyle başlar Ada'nın doğum günü Ağustos'un 29'u. Ada hanıma bale eteği alsam diye düşünüyordum. Çevremde öyle bir yer bulamadım. Ada hanım ise "yerlere kadar değen prenses eteği isterim" dedi. eee iş başa düştü.
Yaptım Ada'da çok beğenerek tacı ile ve Barbi'li topuklu terlikler giyerek doğum gününün ilk 5 dakikası salına salına gezdi. Sonrasında ise çıkarttı ve çıplak gezdi.

2. hikayemiz ise Ada'nın ilk eteği çok uzundu ve benimde aklım bol fır fırlı mini etekte kalmıştı. Yılbaşı için eteklere bakarken bir baktım ki ufacık ve kolay dikile bilen eteklere uçuk rakamlar istenmesiydi. Etek bana hiç bir maliyet yüklemedi.
Evde Ada'nın küçük gelen bir kadife eşofman üzeri vardı. Ben de onun kollarını söktüm ve üzerini bir önceki etekten artan tüllerle süslendi çok ta güzel oldu.
     En son Geçen gün bir düğüne katılacaktık. Ada'ya canım elbise dikmeyi çekti. "Elbise, acaba dikebilir miyim ki, dur bir deneyeyim" derken gidip kırmızı kadife kumaş aldım. 1 metre, inanabiliyor musunuz? ve neredeyse yarısı arttı. Küçücük canım kuzum.  Tabi bu sefer annemden destek aldım. Sağ olsun çok yardım etti ve ortaya bu çıktı.
 
Ada'da düğün yemeğinde çok keyifle pistten inmedi. Tabi danstan ziyade koşmak için.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder