21 Eylül 2010

Okulda 4. Günümüz (devamı)

     Saat 11:30 civarında okula Ada hanımı almaya gittim. Kıyamet koptu. Okulunda kalmak istiyormuş. :D Sabah şüphe ile giden çocuk gitmiş yerine okulunu seven bir çocuk gelmişti.

     Gittiğim de evcilik oynuyordu arkadaşı ile o yüzden bir süre daha kalmak istedi. İçeri girdim bir çay içtim. Yok, Ada hala oyuna devam etmek istiyor. Müdürleride Ada'yı denemek için o zaman "yemeğini de burada ye annen de yemekten sonra gelsin seni alsın" dedi. Ada "tamam olur" dedi.

     Yani yine Mine dışarı :D Çıktım, dolaştım. Yaklaşık 1 saat sonra geri geldim. Arkadaşı uyuyormuş o da yatmış beni bekliyormuş. Bir de eğer "ben burada uyuyacağım" deseydi şak diye bayılıverirdim orada.

    Yarın oyuncak günleri gitmekte sorun çıkaracağını zannetmiyorum. Perşembe belki biraz mızmızlanır. Cuma da kahvaltıdan sonra götüreceğim. Hoş geldin partileri var akşama kadar kalacak. Orada uyumaz diye sabah geç uyandırıp götüreceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder