14 Şubat 2011

Kirpi ile Kestane

Kirpi ile Kestane: 
Yapı Kredi Yayınlarından çıkan kitap, Feridun Oral tarafından yazılmış ve resimlenmiş. Çeşitli illüstrasyon ödülleri almış.

Resimleri çok canlı, sayfalar ferah okumayı kolaylaştırıyor. Anlatım ise çok akıcı.

İçerikte fena değil. Gerçi ben kitabın anlatmak istediğini tam anlayamadım.

Konusu: Kestane ağacının altında uyuya kalan yavru kirpinin üzerine yavru bir kestane düşer onların bir birinden ayrılma hikayesi anlatılmaktadır. Çevrede yardım istedikleri hayvanlar çeşitli nedenlerle yardım etmezler. Sonunda bir şekilde ayrılırlar.  Kitapların içinde tek hoşuma gitmeyen cümleyi ise okumuyorum. "Gece olunca korkarım ben, annemi isterim". İnsanlar kendiliğinden bir şeyden korkabilirler, ancak bu şekilde korkunun tetiklenebileceğini düşünüyorum.



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder