29 Ekim 2010

Nurturia 1 yaşında

Nurturia; sevgili Nurturia ben seninle tanışalı 6 aydan fazla oldu. İlk tanışmamız Google'da bir şeyler ararken oldu. Siteye girdim, sorulardan faydalandım. Sonra soru sordum. Cevap aldım. Hem de çok hızlı cevap aldım. Sonra güncellemeleri okumayı keşfettim, anı defterini keşfettim. Çok keyifliydi.

     Üyeliğimin 2. haftası gibi 23 Nisan kutlaması vardı. Oraya katıldık. Çoğu kişiyi o gün tanımıyordum. Ama ailecek, çoluk çocuk sahil yolunda yürüyüş yaptık. Tanıştık, kaynaştık. Daha sonra Sapanca gezisi vardı haziranda, o da çok keyifliydi. Artık çoğu kişiyi tanıyordum. Ankara'dan bile arkadaşlar geldi, bu güzel buluşmaya . Burası diğer aile ya da kadın siteleri gibi sanal değildi. Daha sonra Asmalı Mescit'e gittik. Anneler olarak çocukları babalara bırakarak. Daha sonra Moda'ya Victor Levi'ye gittik. Dediğim gibi bu site sanal değil gerçek. Geçtiğimiz günlerde de ufaklıklardan birinin doğum günü için onlara gittik.

     Hamile arkadaşlar vardı. Hamilelik ve doğum heyecanlarına şahit olduk. Fotoğraflarını gördük, onlarla aynı heyecanları paylaştık. Deneyimlerimizi onlarla paylaştık.

    Senelerden beri tanıdığım arkadaşlarım gibi hissediyorum onları. Onlar benim akıl verdiğim, akıl danıştığım, yardımlaştığım insanlar. Çoluk çocuğumuzdan bahsedip bu kadar keyif aldığımız bir ortam bulmak zor. Anneler bilinçli, hurafelerle değil, araştırarak, okuyarak bilgileniyor ve bilgilerini paylaşıyor.

    Ben bu siteyi ve buradaki insanları seviyorum. Sanalın gerçeğe taşınmasını seviyorum. Siteyi kuran Damla ve Khan'a teşekkürler. 1 yaşındaki bebek Nurturia ile nice yılları hep beraber geçirmek dilekleriyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder