11 Nisan 2011

Siz ne isterdiniz?

Biraz evvel düşünüyordum da hayattan bir şeyler isteyecek olsam bunlar neler olurdu diye. Benim aklıma gelenler şunlar oldu.

Benim dileklerimin hepsi ailem ve sevdiklerim içindir.

Olmazsa olmaz sıralamam
* İlk önce sağlık
* Huzur
* Mutluluk
* Ailemin bütünlüğü

* Başarı
* Ev
* Araba
* Daha çok para
* Uzun tatiller

Tıpkı hepimiz gibi olmazsa olmazlarımız ve sonra dahası ve sonra dahası. :) En azından benim için böyle önce "ben çok şey istemiyorum ki" sonrasında şu şu şu sonrasında ise şu da olsun şu da olsa hiç fena olmaz diye devam ediyor. Ama istemeli ki, inanmalı ki olsun. Babaannem derdi ki "Sen büyük büyük isteyeceksin, küçüğü de olsa verir"

İstiyorum işte her şey istiyorum. Ama önce sağlık, huzur, mutluluk ve sevgi sonra ise vs.vs. vs.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder