11 Nisan 2011

Ada Hanımın Uyku Halleri

     Her çocuk böyle midir? Yoksa benim kızıma has mıdır bilmem ama uyumamak için elinden ne geliyorsa yapıyor. Uykuya kelimenin tam anlamıyla direniyor. Sanırım uyursa bir şeyleri kaçıracağını düşünüyor.

     Geceleri anne ve baba 2'şer masal okuyor. Sonra anne "beni uyutsana" (bu da son zamanlarda ayağım yaralandığından beri çıktı) uyuyana kadar uyutulsun istiyor. Gerçi onu uyutmak çok ama çok hoşuma gidiyor koyun koyuna olmak. Ama zamanla süre uzuyor giderek yatak sohbeti yapmak istiyor. Eskiden uyutma çıkmadan önce ise "anne tuvalete gitmek istiyorum, anne su istiyorum, anne babam gelsin istiyorum, baba annem gelsin istiyorum". Çocuk 21'de yatıp 23:30 gibi uyur mu? Uyuyor işte. Hatta onunla kalmayıp  sabah saat 7'de kalkmaz mı? "anne hadi uyandık, sabah oldu, karnım acıktı, benim tuvaletim geldi hadi kalkalım"

     Ayağım iyileşsin bu konuyu halledeceğim. Ama şimdi uğraşırsam direnç gösterecek ama şu anda bununla uğraşmaya gücüm yetmeyecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder