18 Nisan 2011

23 Nisan hediyemiz

Nurturia'da ki arkadaşlar ile yeni yılda hediye çekilişi yapmıştık. Durum hepimizin çok hoşuna gitti, katılamayanlar olmuştu. 23 Nisan'da da çekiliş yapmaya karar verdik. Sağ olsun Aylin'imin annesi Özge çekilişi hazırladı.
Bize Rize'den bir arkadaşımız çıktı. Hediyesini gönderdim dün, henüz eline ulaşmadığı için adını yazmayayım.
Bugün bizim hediyemiz de geldi. Sabah Aras kargo aradı. Adreste sorun varmış teyit etmek için aramış "belki bugün yetişmez pazartesiye kalabilir" dedi. "Gelip alayım" dedim" "dağıtımda" dediler. Gündüz bir ara dışarı çıktık geldik. Haber çıkmayınca tamam dedim, pazartesiye kaldı.
Akşam kapımız çaldı. Karşı komşuya bırakmışlar hediyemizi. Çok sevindik. Ada kadar sevindim. Özellikle hafta sonu eline geçti diye. Hafta içi gündüz gelseydi Ada okuldan gelene kadar çatlardım.
Neyse hediyemiz geldi. Artık daha fazla anlatmayayım fotoğraflar konuşsun.






Cemre'ye ve Annesi Pelin'e çok teşekkür ederiz.
 İçinden çok güzel bir kartpostal çıktı. Ada oyuncaklarla oynadıktan sonra bir kağıt kesip üzerine "Hediyeli mutlu ADA. Oyuncağımla oynadım sonra kutusuna koydum. Hediyemi çok beğendim teşekkür ederim." yazdırdı.    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder