6 Aralık 2010

Takı tasarımı ve satışı

     Yeni bir şeylerle karşınızdayım.

     Ada okula başladı. Ada'lı dolu dolu zamanlara o kadar alışmıştım ki o okuldayken kendimi boş yere zaman geçiriyormuşum gibi hissettim. Yeni bir şeyler yapmalıyım. "Neler?, neler?" derken. Ada'nın öğretmenlerine öğretmenler günü hediyesi yaptım. Ve çok içime sindi. Çevremden de beklediğimden daha çok ilgili gördü. Ben de bu hobiyi işe dönüştürmeye karar verdim. Okuldayken "el sanatları" eğitimi almıştım. Çok yabancı gelmedi.


      Sonra hemen kendime malzeme aldım. Gerçi kabul ediyorum bu malzeme alma işini çok abarttım. Ama o kadar güzeller ki. Bir blog sayfası hazırladım. Sonra bunları gönderirken kullanabilmek için ambalaj aramaya başladım. En çokta bu kısmı zorladı. 

     Ama her şey oldu. Ve artık takılarımı sizlerle paylaştım. Umarım beğenirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder