8 Aralık 2010

Kocamla baş başa planımız olsun istiyorum.

      Canım kızımı çok ama çok seviyorum. Ama eşimle de ara sıra kaçamaklar yapmak istiyorum. Ama o yada bu sebepten bir türlü olmuyor.


      Ada doğduğundan beri eşimle beraber bir plan yapma sıklığımız 1-2'dir sanırım. Hatırlamıyorum ama olmuştur. Eşimin iş yerinin organizasyonu vardı oraya katılmıştık. Başka başka, hatırlamakta güçlük çekiyorum. Belki 1-2 kez de bir doktor dönüşü falan bir yerlerde çay içmişizdir.

     Sinemaya çok düşkün olmayan ben, eşime bazen "şu filme gidelim mi?" diyorum. "Tamam" diyor. Ama o gün "Ada ne olacak?" sorunu baş gösteriyor. İkimiz de Ada'dan hiç ayrılmak istiyoruz, hep onunla vakit geçirmek istiyoruz. Özellikle babamız hafta içi Ada'yı 1 saat falan görebiliyor. O yüzden biz ve programlarımız hep erteleniyor. Ada 3 yaş 4 aylık oldu hala aynı şeyi yapıyoruz.

     Ben de evde çok bunalabiliyorum. Eşimle arkadaşlarımla vakit geçirmek istiyorum. Tabii zamansızlık nedeni ve biraz da ihmal nedeni ile eşimle baş başa bir şeyler yapamıyoruz. Ama ben arkadaşlarımla gece yada gündüz çıkarken baba Ada'ya bakıyor ve hem Ada hem baba mutlu diye içim rahat.

     Ama en başta da dediğim gibi ben kocamın olmayan vaktinden biraz istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder