9 Mart 2011

Düşünce Gücü ve Yaşam Koçu

     Geçen bir kaç hafta Ada'nın okulunun tatili hastalıklar derken 4-5 haftadan beri şöyle doya doya dışarı çıkmadığımı arkadaşlarımla ve ailemle bir hava almadığımı fark ettim.

     Malum bu hafta da hava soğuktu. Hiç çıkasım gelmedi uyku çekti canım sürekli. Eşim "git arkadaşlarınla görüş havan değişsin" dedi.

     Arkadaşımla buluştum. Dışarıya gittik bir cafe'de oturup kar manzarası seyrettik, sohbet ettik çok iyi geldi.

     Arkadaşım bir süredir düşünce gücü, kuantum düşünce üzerine kitaplar okuduğunu anlattı. Anlattıkları çok keyif verici ve olumlu şeylerdi. Bir yaşam koçunun düzenlediği seminere katılmışlar. Anllattıkları benim çok ilgimi çekti. Olumlamalar, af ederek enerji akışını sağlıklı hale getirebilmek, meditasyon. Bir de bir kitap tavsiye etti onu da okumayı planlıyorum. "Bilinç altının gücü"

     Ben dünden beri kendim için olumlamalar yapıyorum ve enerjimi yükselttiğini dünüyorum.

     Öğrendiklerimi ve deneyimlediklerimi de ayrıca paylaşırım.

Not: Konu ile ilgili bilgisi olanlardan web sitesi ismi, kitap veya herhangi bilgilendirici materyal tavsiyelerinizi bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder