27 Mart 2011

Dünya Saati Uygulaması Değil miydi?

Sabah her anne gibi küçük kuzum tarafından erkenden uyandım. Sesini duyunca alışkanlık saate baktım. Eşimin telefonu yakındaydı. Şöyle bir baktım 08:30 "oo Allah bereket versin Ada 1 saat geç uyanmış" diye düşündüm. Sonra salondaki analog saati görünce şaşırdım ve aklıma 2 gün önce gelen mesaj geldi. "Türkiye'de yaz saati uygulamasına dünyadan farklı olarak 28.03.2011 sabah saat 03:00'de geçilecektir. Telefonunuzun saat ayarlarını kontrol etmeyi unutmayınız"

 Kalktık, kahvaltı hazırlanırken Twitter'a baktım herkes " saat kaç, ne zaman ileri, nasıl yani, biz neredeyiz?" herkes şaşkındı. Biraz evvel de Blogcu Anne'nin yazısını gördüm benim de yazasım tepki veresim geldi.


Nedenmiş efendim sınav varmış. Bir hafta tarihi oynasaydı yada farklı bir uygulama yada çözüm aransaydı olmaz mıydı? İstenseydi elbette olurdu. Olmaması için ne gibi bir sebep olabilir ki. Sanırım Türkiye marjinal olmanın peşinde öyle yada böyle, biraz aykırı olalım da nasıl olursa olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder