7 Ekim 2010

Sıra bana geldi

    Artık Ada okullu oldu. Ada'yı okula bıraktığımda kendimi yanlız ve terkedilmiş hissediyorum. Ya çarşı işlerimi hallediyorum ya da evde temizlik yapıyorum ya da bilgisayarın başındayım yada kitap okuyorum. Ama bunların hiç birisi bir faaliyet yada uzun süreli tatmin edici şeyler değil.

     Kendim için bir aktivite, hobi, iş bir şeyler bulmalıyım. Şöyle bir şeye ihtiyacım var. Ada okulda 8:30-13:00 saatleri arasında kalıyor. Bu saatler içerisinde halledebileceğim, Ada geldiğinde evde olacağım bir şeylere ihtiyacım var. Yada çalışma saatlerini Ada'nın okul saatleri ile internette yapılabilecek bir şeyler bulmalıyım. Ama ne?

     Aslında gezebilirim de ama ben sıkılıyorum gezmeden de. En çok kitap okumak hoşuma gidiyor ama o da bir yere kadar. İşe girmeye kalksam bu saatler arası bir iş imkansız.

     Aklınıza gelen bir şey var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder