13 Ekim 2010

Her şey yoluna girmeye başladı.

    Ada beklenmeyen bir kararla okulda uyumaya karar verdi. Nasıl oldu? Neden oldu? tam anlayabilmiş değilim ama çok mutlu bu da bana yeter. Cuma'dan beri okulda uyuyor. Eve gelince acayip enerjik ve mutlu.

    Tabii bu arada ben boşa çıktım sayılır. Yani şu anda geçiş süresi olduğu için kendimi boşta, ne yapacağını bilemez hissediyorum. Kafamda yavaş yavaş planlar şekillenmeye başladı. Mesela öncelikle tenis ya da pilates kursuna başlamayı planlıyorum. Arada da bizim ilçenin fotoğrafçılık kursu falan var bir de ona bakayım diyorum. Sonra işlerin gidişatına ve muhtemelen de benim sıkılmama bağlı olarak, iş arama çalışmalarına başlarım. Ama ben Ada döndüğünde evde olmak istiyorum. Bu nasıl olacak ona henüz bir çözüm bulamadım. Aklımda bir kaç şey var ama bakalım zaman ne gösterecek.

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder