29 Mayıs 2010

Babanne ve büyükbaba geldi

     Babannemiz ve büyükbabamız Tekirdağ'da yaşıyorlar. Biz sık sık görüşemiyoruz.
Dün bize geldiler. Ada'ya bir gece önce geleceklerini haber verdim. Kuzum sabaha kadar defalarca uyandı. "Anne sabah oldu mu? Babannemleri almaya gidecek miyiz diye"
Sabah oldu uyandık.
Anne
-Ada, okula gideceğiz okuldan çıkınca ananeye gideceğiz yemek yiyip uyuyacağız. Sonra babannenleri otobüsten alacağız.
Ada
- Okula gitmeyelim babannemleri alalım
Anne
-Babanenler daha Tekirdağdalar yola çıkmadılar. Biz okula gidip gelip uyanıp öyle alabiliriz.
Ada
-Ben bugün ananemlere gitmeyeceğim.
Anne
-Gitme kızım.
Ada
-Okuldan çıkınca Babannemleri almaya gidelim mi?
:D :D
Bu diyalog uzadı uzadı :D
Okula almaya gittim.
Ada
- Anne babannemleri almaya mı gidicez şimdi?
Anne
-Hayır. Anenlere gidicez........(program tekrar anlatılır)
Ada
-Ben bugün babannemleri aldıktan sonra uyusam :D :D

     Sonra ananeye gidilir Ada yemek yer yemez "hadi uyuyalım" der. Tabii ki neden? Çabucak uyanıp babaneleri alabilmek için :D

     Neyse akşam üzeri oldu Ada babaneleri almaya gidiyor. Arabada sohbet ediyoruz ikimiz.
Ada
- Anne babannemler bizde kalsınlar mı?
Anne
-Kalacaklar kızım bir kaç gün
Ada
- Ama gitmesinler
Anne
-Tamam kızım babannenle büyükbabana sor. Büyük babanın işi yoksa kalırlar.
Ada
- Büyükbabamın işi varsa giderler di mi?
Anne
- Evet kızım ama yoksa kalırlar merak etme

     Babannesi ve büyükbabasına kavuşan Ada mutluluktan uçar. Eve gelinir. Ama onlar her odadan çıkışlarında "gitmiyorsuz di mi?" der.

Sabah uyanır uyanmaz.
Ada
-Anne, babannemler nerede?
Anne
-Odalarında uyuyorlar kızım.
Ada
- Gitmediler di mi?
Anne
- Hayır anneciğim gitmeyecekler bir kaç gün buradalar
Ada
- Hadi gel bakalım. Onları uyandıralım :D

     Canım kızım yaa... Gidecekler diye ödü patlıyor. Ada'nın hiç bu kadar "gidecekler" korkusu içinde görmedim. Üzülsem mi? Sevinsem mi?(babanne ve büyükbabasını seviyor diye) bilemedim.

     Babanneler salı falan gidecekler bakalım ne yapacak. Kuvvetle muhtemel o zamana kadar özlem giderecek. Bugün ki kadar tepki vermeyecek.

     Bu akşam halası da geldi. Ada mutlu Ada uçuyor. Ananelerde gelince ooooo ... Ev ne kadar kalabalık, ne kadar insan var Ada o kadar neşeli :D

     Salı günü ananeler de yazlıklarına gidecekler. Oy oy Ada neler yapacak bilemiyorum artık. Bugünlerde canı sıkıldıkça ananeye kaçıyordu.

Seni çok seviyorum balım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder