9 Mayıs 2010

Büyüyen kızım ve anneler günü

     Canım kızım bana anneler gününde okulda öğretmenleri ile alçıdan yaptığı bir mumluk hediye etti. Okula almaya gittiğimde öğretmeni "Ada hadi annene ver anneler gününü kutla" falan dedi sessizce. Ada koşarak bana geldi "al" dedi. Sonrada "anne şimdi nereye gidiyoruz" :D Çok güldüm yaaa

     Cumartesi günü babası Ada'ya "hadi gel annene hediye almaya gidelim yarın anneler günü" dedi. Ada'nın cevabı aynen şu oldu "Hayır, ben ona hediye verdim" babası olsun gel beraberde bir şey alalım" dedi. O ısrarla "hayır, ben ona hediye verdim ki" oldu. Ada sadece bana değil kendisine de böyle. Evde bir şey varsa ve ben onun benzerini aldıysam yada ihtiyaç duymuyorsa mesela bir kıyafet gibi. "Neden aldın? Bende bundan var, götür bunu" oluyor. Ne diyebilirim ki? Benim kızımın da böyle bir huyu var.

     Ama pazar anneler günü çok güzeldi. Ananemizde kahvaltı ettik. Sonra Tuzla tarafında kır kahvesi gibi bir yerlere gittik. Ada toz, toprak, arkadaş ve parkta bolca vakit geçirdi. Sonra biraz zorda olsa öğlen uykusu yapıp uyanınca tekrar devam etti. Bende ananem, annem, kardeşim, kocam ve kızımla sakin huzurlu bir anneler günü geçirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder