11 Haziran 2010

Pazar Nurturia pikniği

     Bundan birkaç ay önce Nurturia diye bir site ile tanıştım. Ben üye olduğum hafta 23 Nisan kutlaması organize etmişlerdi. Ada çok eğlendi. Bize de iyi geldi eşimle.

     Aynı şeyleri konuşabilen, Aynı sorunları paylaşan ya da sorularına cevap bulabildiğin insanlarla beraber olmak güzel bir şey.
    
     Buradan Montessori eğitimini duydum onunla ilgili okul kurulmaya başladı.
Sonra kıpır anneler grubu ile buluşmalar. Ben katılamadım bu seferkine ama bir dahakini kaçırmam :D

     Site içindeki herkes ile kısa bir sürede sanki yıllardır tanışıyormuş hissine kapılıyor insan.

     Bana iyi geldi kısacası.

     Bu hafta sonu da Sapanca'ya pikniğe gidiyoruz. Şu anda Talya Göl evi gibi görünüyor. 30-40 yetişkin yaklaşık 20 bıcırık. Çok güzel olacak. Ada piknik, piknik diye merakla sayıklıyordu. Şimdi piknik görecek. Gerçi bir mekanda buluşacağız yerlere yayılmayacağız ama en iyi kısmıda bu (benim gibi toz toprak, börtü böcekten çok hoşlanmayan bir insan için)

     Ada bir sürü arkadaşla oynacak, temiz hava. Uçurmamızı ve topumuzu da götüreceğiz :D



     Haftaya piknik keyfimizi detaylı olarak anlatırım. Bu arada piknik yerimizi araştıran, uğraşan neşejoy'a da teşekkürler.



İyi ki Nurturia'lı olmuşum :D
www.nurturia.com.tr

1 yorum: