9 Ocak 2011

Yeni yeni yenilikler

     Tüm yazı da yada başlığın içinden değil hayatımın içinden bugünlerde sürekli YENİ kelimesi taşmakta.   Yeni yıldan mıdır? Yenilikler yeni yıla mı rastladı bilmiyorum. Yeni yeni işler peşindeyim. Web sitesi hazırlamak gibi, yeni takılar gibi, blog'u yenilemek gibi bir sürü yenilik geçiyor aklımdan.

     Listesini bile yaptım. Çok işim var ama çok hoşuma gitti. Ada okula başladıktan sonra kendimi bir hayli boş ve işe yaramaz hissetmiştim. Şimdi bu geçti ürettiğimi hissediyorum. En azından bir çok fikir üretiyorum. Bunları da sırasıyla uygulamaya koyacağım. Malum hepsini yapmaya çalışırsam içinde kaybolmaktan korkuyorum. Aslında içinde kaybolmaktan ziyade işlerin bitmesinden ve istediğim gibi olmamalarından korkuyorum sanırım. O yüzden yavaş yavaş sindire sindire.

     Ve bugünler de değişik aktivitelerim de var. Güzellik, zayıflama, kendine özen gösterme gibi bedenimde ki görsel değişiklikler. Kendimi doğumdan sonra salmış bir ev hanımı gibi hissetmeye başladım. Neyse ki vermem gereken kilo çok değil 4-5 kilo kadar. Ama hareket etmeliyim. Spor yapmalıyım. İnternetten gelen mailler aklımı karıştırmaya, cazip gelmeye başlamıştı zaten ama güvenemedim. Evime yakın bir yerden power plate aldım bakalım ne işe yarayacak? İşe yarayacağını söylediler. Başkaları da tavsiye etti. Sonra laser epilasyon. Bir de saçlarımı boyadım bugün kendim. 1-2 hafta içinde tekrar boyayacağım renk otursun diye.

     Kitap, kitaplarım. Bir süredir ayrı kaldım kendilerinden. Koşturmaralar nedeni ile ama kitaplığıma koymak onları atmakmış gibi geliyor. Gözümün önümde evin en görünür yerinde sıraya girmiş beni bekliyorlar. Bakalım ne zaman başlayabileceğim.

     Blog sayfamı da yenilemek istiyorum. Ona da hoşuma giden bir tema, resimler, etiketler, yeni gadgetlar lazım gibi geliyor.

     Bu yıl yenilik istek ve arzusuyla doluyum. Anlamam ama acaba yıllık burç yorumlarında "Yengeç bu yıl yenilikler peşinde olacak" diyor mudur? Diyorsa da "bunlar hayıra alâmet diyor mudur?"
   
Neyse ne beklersen onu alırsın diyelim de hayra yoralım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder