19 Ocak 2011

Ahmet Ümit - İstanbul Hatırası

     Ahmet Ümit "İstanbul Hatırası" okumaya yeni başlayıp, araya biriken işlerin girmesi nedeni ile biraz ağır gitse de merakla okuyorum, Ahmet Ümit'i. Daha önce "Şeytan Ayrıntıda Gizlidir"'i okumuş ve bayılmıştım. Sonra da büyük hevesle "Beyoğlu Rapsodisi" ne başlayıp, kendi adıma hayal kırıklığına uğramıştım. Yazım şekli bana; yavaş ilerleyen bir konu, sürekli betimler içeren bir kitap olduğu için bitemedi.

     Yeni yıl hediyesi organizasyonu yaptık Nurturia'da. Çocuklar için ayrı, anneler için ayrı. Bana hediye olarak Füsun'dan Ahmet Ümit'in "İstanbul Hatırası"nı hem de imzalı olarak geldi. Geçen seferden şüphelerim vardı. Ama hemen okumaya başladım. Bu sefer, ilk sayfada konuya girmişti bile, henüz tamamını okuyamadım. Ancak çok heyecan ve merak içerisindeyim.



  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder