13 Ocak 2011

Bu "ürünü" beğendim

     Uzun zamandan beri takip ettiğim ve beğendiğim bloglar var. Mesela "Defne yaprağı" bunlardan sadece biri içinde bu hafta bunu beğendim, bunu okudum gibi bölümleri var bende ne zamandan beri böyle bir başlık eklemek istiyordum. Bugüne kısmetmiş.

     Herkes için öylemi bilmemem ama benim hayatımda beğendiğim ürünleri beğenip sonra o markaya bağlanmak gibi bir alışkanlığım var. Mesela bunlardan biri el kremim Neurogena daha önce kullanmış olduğum kremleri hiç beğenmezdim. Ya vıcık vıcık olurlardı yada yapış yapış gelirdi bana. Ama yaklaşık 3 sene önce Neutrogena el kremi ile tanıştım. O gün bu gündür onu kullanıyorum. Ne zaman unutsam, ellerim mahvolmuş olsa dahi ilk elime sürüşümde yumuşacık yapar ellerimi.


     Biliyorum ilk "bunu beğendim" yazım biraz reklam gibi oldu. Ama hakikaten çok beğendiğim bir ürün ile başlayayım dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder