19 Mayıs 2012

Sinbo Markalı ürün mü? Düşünmeden alırım.


Sinbo'ya ait bir blender'ım vardı. Katı meyve sıkacağı ararken de  blender'dan memnun olduğum ve fiyatlarıda uygun olduğu için Sinbo markayı tercih ettim.
Katı meyve sıkacağını geçen sene aldım. Aldıktan bir kaç ay sonra bir problem yaşadım. Çalıştırdığımda yanık kokusu gelmeye başladı. Servisini aradım. Yurtiçi kargonun 2 iş günü içerisinde evimden alacağını söylediler. Paketledim, teslim ettim. Yaklaşık 1 hafta geçti. Hiç ses soluk çıkmıyordu. Kargo geldi bana ürünümü teslim etti. Bir de açtım ve baktım ki ürünün yenisini göndermişler. Çok sevindim.
Geçen 1-2 ay kadar önce ürünün düğmesi bozuldu. Fişe takarak çalıştırabiliyordum, düğmeden çalıştıramıyordum. Sinbo'yu aramaya üşenerek yaklaşık 1 aydan fazla zaman geçirdim. Sonunda aradım Sinbo'nun servisini ve yine Yurtiçi kargo geldi aldı. Bugün kargonun almasının üzerinden 8 gün geçmişti ki az önce Yurtiçi kargo bir koli getirdi. Açtım baktım. Yine ürünün yenisini göndermişlerdi. Sorunsuz servis. :) Biraz evvel web sitelerine bakarken dikkatimi çekti. Adamların 7.gün yenisiyle değişim diye bir idaası varmış. Süper doğrusu.
Sunulan servis, ürünün evden alınması, müşteriyi uğraştırmadan sorun çıkartmadan tamir yada ürün değişimi sorunsuz. Sinbo'nun teknik servisine teşekkür ediyor ve herkese Simbo marka ürünü tavsiye ediyorum.
7gungaranti
7gungaranti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder