8 Mayıs 2012

Fotoğrafçılık


Canon D600
Fotoğraf kursu ile ilgili daha önce bir yazı yazmıştım, hatta bir kaç tane sanırım. Onlara buradan ulaşabilirsiniz.
Fotoğraf kursuna 2011 Ekim'de başladım. Babamın sağlık problemleri nedeni ile biraz dersleri aksattım. Dönemin sonuna doğru elimde ki compact makina ile bu işin olmayacağına kanaat getirerek. İlk makinamı severek, okşayarak, fotoğraf hocamın tavsiyeleriyle aldım. Şimdi bir Canon D600'üm var.
Temel fotoğrafçılık eğitimi şubat ayında bitti. Fotoğraf kulübünün ileri düzey kursuna devam etmeye başladım. Aynı zamanda da hem makinamı geç aldığım, hemde kaçırdığım dersleri telafi etmek için, yeni başlayan temel fotoğrafçılık kursuna devam ediyorum.
Fotoğraf çekmek, ayarlarını yapmak, yardımcı programlar öğrenmek çok keyifli. Ürettiğiniz fotoğrafta güzel olursa insan daha çok keyif alıyor.
Fotoğraf kursuna başlamadan önce internette gezinip ayarlarla ilgili yazıları görünce donup kalıyordum. Değişik terimler, bir sürü ayar. Artık taşlar yerine oturmaya başladı. Daha çok fotoğraf çektikçe daha da güzel olacak.
Temmuz ayında kardeşim evlenecek ve düğün fotoğraflarını benim çekmemi istediler. Hocamın bilgilendirmeleri doğrultusunda halledeceğim. Çok heyecanlıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder