15 Ağustos 2010

Yaz Tatili

Tatile nereye gidelim derken tatilde bitti. Güzel çok gezmeli çok dinlenmeli keyifli bir tatili geride bıraktık.

İlk 2 gün ananemizin yazlığına uğradık. Pazartesi İzmir'e arkadaşlarımızı ziyarete ve İzmir merakımı gidermeye gittik. Gerçi merak giderme konusunda çok başarılı olamadık. Akşam üzeri gibi İzmir'de olup Gaziemir'de oturan arkadaşımızı ziyaret ettik. Gece otelimize geldik. Sabah kahvaltımızı edip Kuşadasına doğru yola çıkmadan araba ile eşim İzmir'i biraz gezdirdi. Ancak hafta içi sabahın 11'in de ki yoğun sıcakta İzmir daha yeni uyanıyordu. Ama bana yine de çok sıcak ve sevimli geldi. Nedenini bilmiyorum ama seviyorum ben tanımadığım bu şehri.

Eşimden bir hafta sonu gezmeye gelmek için söz alarak Kuşadası yoluna çıktık. Otelimizi bulduk. Otelimiz Kuşadasının biraz dışında kalıyordu. Şirin sevimli bir oteldi. Arkadaşlarımızın tavsiyesi ile bulduğumuz çok uygun fiyatlı bir oteldi. Hemen hemen her şeyi beklediğimiz kadar kötü değildi. İnsan fiyat düşük olunca kaliteyi de aynı oranda bekliyor. Gerçi odaları ve yemekleri çok içimize sinmedi ama havuz, plaj, animasyonlar,  misafir nitelikleri,çalışanlar iyiydi. Ada bayıldı. Havuzdan çıkarmak çok zor oldu akşam yemeklerinden sonra 21'de mini disco vardı. Ada hanım hiç bir akşam atlamadı :D Çocukları toplayıp koreografi  eşliğinde dans ediyorlardı. Ada çok sevdi. Hepsini yapmaya çalışıyor olmadı sahnede delicesine koşturuyor. Ama her akşam odaya dönerken "anne hadi evimize dönelim. Orada uyuyalım" dedi. Kızım dışarıda yatmayı hiç sevmiyor. Son gün dönerken de hiç problem çıkarmadan döndü.

İstanbul'a dönüşte Yandım Çavuş tesislerine girdik. Bir kaç günlük açlığımızı bastırdık. Araba ile yolculuk ayrı keyifli geliyor bana. Gerçi çok uzun sürmedikçe :D
Cumartesi gecesi eve vardık.İstanbul çok sıcak geldi. Ertesi günü soluğu havuzda aldık. Tatil dönüşü başka şekilde çekilmezdi. Sözde hafta içi de havuza gitme planım vardı ama Ada ile bir türlü tutturamadık.

Bir yaz tatilini de böylece noktaladık. Gerçi hafta sonu tatillerimiz devam eder. Daha kışa çok var ne de olsa .