3 Ağustos 2010

Yaz Tatili Planları

     Eşimin tatili yaklaştı. Bu cuma izne çıkıyor. Bir hafta baba kız aşk yaşayacaklar. Bende dinleneceğim diyeceğim ama dayanamam ki.

     Bu arada hala tatil için yer ayarlamadık. Bakalım bugün küçük hanım uyanınca tatil acentasına gidip görüşeceğim. Benim asıl gönlümden geçen arabaya atlayıp nerede akşam olursa orada yatmak. 2-3günü böyle geçirdikten sonra 3-4 gün bir otelde kalıp dönerken de yavaş yavaş geze geze eve dönmek. Ama süre 1 hafta ile kısıtlı olunca bir de 3 yaşında bir fıstıkla seyahat edince bu bir risk. Gerçi eşime kalsa benim de yolda bulduğumuz yerleri beğeneceğimden şüpheli ama bir denemek lazım değil mi?

     Benim annem öğretmendi. Babam ise emekli yazın annemin 2 ay tatili olurdu. Arabayı tıka basa doldururdu annem yastık kılıflarından çarşaflara, küçük tüpten tencereye kadar. Sonra yola çıkardık. O otel senin bu pansiyon benim. Beğendiğimiz yerde kalırdık bir kaç gün beğenmezsek yola devam ederdik. Bizde küçüktük. Ben 10 civarı kardeşim  3-4 yaş civarı. Bütün yazı gezerek geçirirdik. O günleri özledim sanırım o yüzden canım çekiyor.
Evlendikten sonra ise bir otel, tatil köyü her neyse gider. Deniz, havuz tesisten kımıldamaz olduk :D Gerçi  bunun bir nedeni var. Balayına gittiğimizde bir jeep kiraladık. Üstü açık vitaralardan. Dönerken kaza yaptık. Çok şükür canımıza bir şey gelmedi ama araçta arıza olmasına rağmen bölgenin mafya kılıklı galericisi bizden yatma parasını aldı. Neredeyse jeep parası kadar para ödedik. Hala içim acır.Aklıma gelince yine sinirlerim bozuluyor. Nereden geldim şimdi ben bu konuya cıvıl cıvıl tatil falan derken :D

     Ada doğduğundan beri ise hiç otel gibi bir yerlere gitmedik. Tatillerimizi ananemizin yazlık evinde geçirdik. Ama bu sene bir değişiklik istiyorum. Ada artık büyüdü. Bizim gibi yiyip içebiliyor. Tek sorun ev haricinde kendi yatağında değil bizimle yatıyor. Tabii çocukla yatmak herkes için zevk ama kızım neredeyse bütün geceyi tepemde geçiriyor. Hemde bu sıcakta. Kımıldadığı her anda ben uyanıyorum. Elimde değil, o her kımıldadığında sıkıştırdık mı? falan diye kalkıyorum. Yani bütün gece uykusuz geçiyor. :D
Bakalım tatil işimiz nasıl olacak?
     Biz en sonunda yine ananenin tatil evine gidermişiz :D Hadi olmadı babaanneye :D
Not : Bu arada aklına çocukla gidilebilecek ege'de olan uygun bir yer gelen olursa haber versin lütfen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder