4 Ekim 2011

Nurturia Sobesi

Nurtira'nın kurucusu Damla başlattı Sobe'yi. Nurturia benim için bundan çok daha uzun anlatılacak, anlatılmaya değer bir yer. O nedenle sanırım bir türlü bu sobeyi yazamadım.

Nurturia'da kadar sanal görünürse görünsün aslında gerçek oluşunu seviyorum. Elle dokunup, sohbet edebilecek bir sürü arkadaşınız olmasını, soru yada sorunlara hemen cevap bulabilmeyi SEVİYORUM.

Sorular da ısrarcı, dediğim dedik, benim bildiğim doğru tavrı takınan insanları SEVMİYORUM.

OLMASAYDI; bilgisayara oturur oturmaz elim boşta kalırdı. Her sohbet etmek istediğim anda sohbet edecek birilerinin eksikliği olurdu.

Yeni bir şeylere başladığın da "ne güzel yapmışsın yada bunu bunu deneyebilirsin" diyen yeni görüşler, bir derdin olduğununda seninle üzülenler VAR.

Kafanda uçuşan cevapsız sorular YOK.

KEŞKE Ada doğmadan önce de olsaydı .

Sobem ise Nurturia anne ve babalarının tümüne gitsin. Nurturia linkini vermediğim arkadaşım kaldıysa da www.nurturia.com 'a beklerim.



Nurturia ile çocuğunu daha kolay büyüt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder